Skarva balkongnät?

aneeette

Trådstartare
Har lite bråttom, så jag hoppas på snabba svar här på Buke. :D Jag håller på att näta in min balkong, och jag måste på nått snyggt sätt sätta ihop 2 delar av nätet.. Med vad? Och hur?

Min hyresvärd är jättenoga med att det ska se bra ut när det är klart, och jag kommer inte på vad som är bäst att sätta ihop dom med? Jag har fäst resten av nätet med buntbant längs kanterna av balkongen :)

Några idéer?

Sv: Skarva balkongnät?

Vad är det för nät?

Jag har en skarv som vi fäste med buntband i samma färg som nätet (svart). Hade det varit metallfärgat hade jag lindat med ståltråd.

Det är ett vitt nät, vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Har fäst resten med vitt buntband, så det borde ju se helt ok ut om jag fäster skarven med vitt buntband också och klipper till det som "sticker ut"? :)

Ja det eller vit björntråd som du lindar massor av varv :) Men eftersom du redan använt buntband verkar ju det smidigast :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 408
Övr. Katt I år har jag bestämt mig för att näta in balkongen så katterna kan vara ute, och eftersom de hotar med samma varma sommar som förra året...
Svar
12
· Visningar
17 126
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 908
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 148
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar