Skara igen med Wilma ..........

pippilotta

Trådstartare
Denna gången måste dom hitta något fel på henne annars blir jag galen :devil: , nu är hon dålig i magen igen :crazy: .
Bajsade nyss inne utan att säga till att hon ville ut, det var slemmigt löst och blodigt .
Skall vara i Skara kl 15.00 med henne, blir ju jätteorolig att det skall vara något allvarligt med henne, har nämligen varit ute för nästan exakt samma sak tidigare med en annan hund som hade fullt med tumörer i magen och han gick inte att rädda :cry:
 
Sv: Skara igen med Wilma ..........

Wilma blev kvar i Skara, dom skulle ta nya prover på henne i morgon.
Dom skulle också gå ner med en kamera i magen och ändtarmen för att undersöka ordentligt , detta var vad jag ville sist när vi var i skara den 12 feb. men veterinären som jag hade då tyckte att det var onödigt eftersom hon inte var nedsatt och inte hade feber.

Men jag kände ju redan då att något var galet med henne, hoppas verkligen att dom hittar vad som är fel.
 

Liknande trådar

Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 920
Senast: Egonson_
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 666
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 896
Senast: Lipperta
·
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 280
Senast: Maddix24
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp