Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
4 ess tjärsalvan tycker jag fungerar fantastiskt bra under sommaren, så det kan jag verkligen rekommendera.
Enda nackdelen är väl att man luktar tjära om händerna konstant under sommarmånaderna, det är omöjligt att få bort lukten![]()
Jag håller också med om att 4 Ess salvan är jättebra. Och lukten tar jag bara som ett plus! Det luktar så gott!![]()
jag fick tips förra sommaren om att ha sådan där hästsalva.. den luktar ju typ kära... den ska de tydligen inte gilla... jag använde det dock inte i någon utsträckning så jag vet inte om det funkar eller ej
Enda nackdelen är väl att man luktar tjära om händerna konstant under sommarmånaderna, det är omöjligt att få bort lukten![]()
Kleta på ett rejält lager med 4S hästsalva, funkar även på bringan där de brukar bli ordentligt bitna.
Och nej, solen kan knappast bränna på dessa ställen...![]()
Använd svamp!Jag har klippt till en liten bit av en svamp och förvarar den i burken. Om man alltid använder samma sida av svampen i salvan så har man rena och fina händer hela sommaren.