Skänk med rundade hörn?

Spiteful Spirit

Trådstartare
Har letat ett bra tag nu efter en skänk/köpmansdisk (samma sak?) med rundade hörn och hyllor på kortsidorna. Som denna (bild snodd från blocket).
Har kollat mio och lite andra möbelvaruhus, samt kataloger som ellos och liknande. Har även försökt googla men får inga vettiga svar.
Någon här som vet var man kan finna en sådan möbel?

Sv: Skänk med rundade hörn?

Var det inte Jysk som sålde de där för några år sedan? Har en likadan, fast utan de rundade hörnen.

Sv: Skänk med rundade hörn?

Ja, jysk har inga nu iaf, har kollat deras hemsida. Möjligt att denna variant av skåp inte säljs nånstans längre, det skulle väl vara typiskt :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 633
Avel Kanske en konstig fråga och kanske fel forum, ursäkta isåfall! Men min häst har okänd stam och okänd uppfödare, så vad hon "egentligen...
Svar
9
· Visningar
2 127
Senast: Sporthorse
·
Hästvård Dag 1, 10:00: Min häst och hagkompisen mår prima. Dag 2, 09:00: Hovslagaren ska verka, då är min häst svullen båda fram, samt varm där...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: Krystalline
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst