skandinavium!?

Gordon

Trådstartare
Då de är lite dåligt med nya trådar och jag inte har nått annat för mig så undrar jag om nån av er westernglada cowboys and cowgirls ska dit ihelgen, skandinavium. Själv ska jag dit lördag.Alltid lika roligt att se fina hästar duktiga ryttare och fina nya grejer. Lätt att bli hemm:love: a blind så här på vintern om man inte kommer iväg. :love: :bump:

Sv: skandinavium!?

Hade ju tänkt det, men de blev inget i år heller... va säker få se... 13år sen sist (:o :angel: ) HERREGUD! men NÄSTA år så måste ja ju bara... Är messt sugen på mässan den är (va sist iaf) hur kul som hellst!

Hade så trevligt då Gordon å alla andra som lyckas få tummen ur i tid å ta er iväg...:D

Var där idag!:bump: Fast bara på mässan... är inte speciellt intresserad av vare sig hoppning lr dressyr;)

Fick köpt 10 par nya sockar...:banana:

Väldigt dåligt westernutbud tyvär.:(

Då behöver jag inte ha sån ångest i shopping suget då! :smirk:

Nån annan som har hittat nåt roligt kanske?

Blev oxå besviken på westernutbudet. Köpte nya regelboken i vart fall. Och en krita så jag kan få bläsen vit på pållen inför haltern i april. :D

Det var roligt. Malin B och Och ja jag och namn men de är tidigt nu, Fredriksson iallafall dom är väldigt duktiga på att visa och göra reklam. De finns mkt att lära där ang reklamen. Sen var de ok på mässan. Jag rider ju både western och galopp så då finns det saker att köpa. Regntäcke mm. Såg ett Itialenskt stånd som hade en del westerngrejer mor tittade på ett träns som var läder överdraget med plast. olika enfärgade. Gula, Blåa, Röda. inkl allt brösta mm. De var sådär. 1600kr. Köpte inget men fick öva min Italenska. (Kul)
Alltid kul att komma ut och se lite annat. Man behöver inte bli så insnöad på en grej bara.

Jo, de är ju alltid kul att komma ut lite. Italienarna - var de de som även sålde träns och grimmor i skinn? Kollade på tyglar där, men har en känsla av att de kan bli hala när dom är blöta.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: Bison
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 950
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar