Jag fick en gång en rätt otrevlig lapp på dörren i min student korridor, det var rörandes tvättstugan som låg mellan mitt och en annan persons rum (jag tror det var något om att jag satte igång torktumlaren för £2 istället för £1.5 för att jag inte hade växel, vilket tog hela 10min extra). Lappen var ej underskriven och var antagligen ett gensvar mot något den andra personen mittemot hade klagat om.
Jag mådde dåligt över lappen i flera veckor efteråt (fd mobbningsoffer som vid den tiden snittat 3 timmar sömn per natt i sex månader....)
Hur kul är det att gå runt och tro att någon är arg på en och man vet inte ens vem det är?
Fick höra ryktesvägen vem det var (en person som aldrig pratat med mig ens), som hade skrivit den på "skämt"
Förstår inte varför man skriver en sjukt otrevlig lapp till någon man inte ens känner? Hur ska jag veta att personen försökte vara rolig?
Jag mådde dåligt över lappen i flera veckor efteråt (fd mobbningsoffer som vid den tiden snittat 3 timmar sömn per natt i sex månader....)
Fick höra ryktesvägen vem det var (en person som aldrig pratat med mig ens), som hade skrivit den på "skämt"