appilif
Trådstartare
Har en chihuahua hona på 3 år , eller det är min mammas men nu när jag har flyttat dit så är det jag som tar hand om henne. Hon är som rubriken säger VÄLDIGT skällig..och jag vet inte vad jag ska göra..har försökt att locka på henne med godis vilket jag tror är helt fel och har försökt sagt till henne riktigt på skarpen , har försökt ignorera och när det är någon snäll hund ägare så har hon fått stå och skälla tills hon lugnar sig och detta tar lång tid kan jag säga!
Har även en egen chihuahua som skäller lite men inte mycket alls ..men det jag finner är det största problemet nu är att min finska lapp hunds valp på 4 månader börjar ta efter, det är ju också en skällig ras men vill bara kunna gå förbi hundar utan att dom ska skälla , ja ni förstår nog att det är rätt jobbigt att gå med tre hundar som skäller! behöver tips på hur jag ska lösa detta !!
Har även en egen chihuahua som skäller lite men inte mycket alls ..men det jag finner är det största problemet nu är att min finska lapp hunds valp på 4 månader börjar ta efter, det är ju också en skällig ras men vill bara kunna gå förbi hundar utan att dom ska skälla , ja ni förstår nog att det är rätt jobbigt att gå med tre hundar som skäller! behöver tips på hur jag ska lösa detta !!