Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De goda sidorna denna har är att du inte behöver umgås med vänner. .
Jycken är 9 år,och jag njuter av att vara ägare till denna hund när jag ser dom som har valpar,ja jag njuter varenda sekund..
Tänk att kunna ta med sig en hund hem till någon och kunna lämna det hemmet utan att det ser ut som en tromb gått fram..
Eller att komma hem från jobbet och se att man kan sitta på en köksstol,utan att det blivit en gungstol under tiden..
Eller att trasmattan som farmor gjorde för 81 år sen fortfarnade ligger på golvet,och inte dragen runt hela huset,och har i farten dragit med sig det mesta i inventarier..förresten mattan, var 303 meter lång..
Eller att vara ute och promenera i koppel,snyggt och fint,och inte att det ser ut som Lena Furberg när hon lägger blodspår..
Eller,Ahhhhhhh,jag glömde soppåsen på golvet,och den står där orörd,och inte ligger utspridd över golvet som björshults soptipp..
Nä..ju mer jag tänker på det,så NEEEEEEEEEEEEEJ jag är inte intresserad av byte!
Valp..nä..inte om hunden får bestämma..
Först gräver man..
Sen lägger man ner det man vill bli av med..
![]()
![]()
Vad vill jag ha då? Jag önskar mig en aktivitet som en malle, ett utseende som en Siberian Husky (men som inte flåsar och är varm). En lydig hund som gör allt jag säger utan att babbla emot. En hund som älskar katter och som inte stjäl mat.