Skall du till Ride Camp på Bökeberg?

M

monke

Hejsan, jag tänkte vara med på Ride Camp för Texas A & M University studenter och Clay Cavinder i helgen som kommer någon annan som skall vara med?
/Monica:)

Sv: Skall du till Ride Camp på Bökeberg?

Nix, tanten har gått i pension och Fröken Fräken är ju bara barnet än...;)

Jag var med på det för flera år sen, det var verkligen kanonroligt! Min är bara 2, så jag väntar ett år till. Lycka till, du kommer säkerligen att ha det jätteroligt!

Åh, läste inbjudan, guuuud vad sugen jag blev!!! Nästa år är jag GARANTERAT med!

Hej!
Jag har varit på Ridecamp nu i veckan på gotland (för samma instruktörer - clay)

Vem av studenterna har åkt hem? vi hade 4st + en AQHA tjej som hjälpte till och höll lektioner även fast det inte riktigt var hennes uppgift :angel:

jag hade garna... men tyvarr vill inte vara hastar simma sa langt ;) Kanske kan vi komma o halsa pa o kika om vi ar i sverige nasta ar...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 111
Senast: animalasia
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 012
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar