Skaklarna passar inte risslan..?

lillgumman

Trådstartare
Har en rissla och skaklar som inte går ihop!
Någon som har tips eller idéer på vad man kan göra för att de ska göra de?
pic_show_id32815619.html

pic_show_id32815620.html

pic_show_id32815621.html

http://www.pixbox.se/pic_show_id32815619.html

Senast ändrad:
Sv: Skaklarna passar inte risslan..?

Inte för att jag är någon expert, men du borde ha en lös skakel till varje sida, tycker jag?

/Keb

är du säker på att skaklarna hör till risslan då? eller saknar du en del?

Skaklarna hör med all sannolikhet till en 4 hjulsvagn.Släden skall ha två lösa "fimmelstänger"med en öggla som sticker ut längst bak,på en del risslor finns en svängel där man kan sätta skaklarna men dom jag känner som provat gillar det inte.

De som sålde skaklarna sa att dom passade i princip alla risslor! Men de gör de ju uppenbarligen inte..
Kan man göra om skaklarna tro eller förstör man dom bara då?

Liknande trådar

Mat Vad har ni för tips på vegetariska alternativ till julbordet? Bonusen är vegetarian och jag har inga idéer alls på vad vi ska göra
2
Svar
33
· Visningar
1 635
Senast: Mirre
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid...
2
Svar
23
· Visningar
427
Senast: Fetaost
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 735
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar