Zarro

Trådstartare
Jag var ute och körde med min häst för några veckor sedan och han blev rädd för isen som var ute så han började skena och vi hamnade inne i skogen.
I söndags var jag ute med stallet på lussetur då jag märkte när jag kom tillbaks att skaklarna var alldeles sneda och konstiga.
Är det något man kan rätta till själv hemma lr behöver man någon experthjälp utav något slag?

Sv: Skaklar

Jag var ute och körde med min häst för några veckor sedan och han blev rädd för isen som var ute så han började skena och vi hamnade inne i skogen.
I söndags var jag ute med stallet på lussetur då jag märkte när jag kom tillbaks att skaklarna var alldeles sneda och konstiga.
Är det något man kan rätta till själv hemma lr behöver man någon experthjälp utav något slag?

byt eller anlita proffshjälp..

Sv: Skaklar

Ja d stämmer bra d ja.Ne men dom i stallet tror i v fall att man kan fixa d så jag hoppas på d bästa.Jag gíllar ju den vagnen så mkt oxå.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 986
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 550
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 491
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka