"Skakar på huvudet"

Sv: "Skakar på huvudet"

Haha!! Jag menar ATTACKEN mot BUKEFALOS.... dataintrången där allt efter backupen försvann!

Mig får man hoppa på ganska ordentligt innan jag kallar det "attack" :rofl:




*Uppdatering av tråd*:banana:

Fröken häst ifråga har fått besök av hästkiropraktorn ett par ggr.
Denna har upptäckt att hon varit helt låst i korset ända ner i höfterna, samt probllem med låsningar i hals och nacke.
Alla tänkbara problem har fått en lösning.
Förklaringen till skakar på huvudet är att hon har varit rejält sned "i huvudet". Om man tittar rakt framför hästen så kunde man se att hon var sned i sin huvudhållning. Hon har alltså skakat på huvudet för att hon bla haft huvudvärk!!:eek:
Hjälp, vem tittar på det?

Hästtandläkaren ska komma nästa vecka så då är verkligen allt undanröjt.

Lilla pållans sadel ligger däremot som en smäck. Fast nu har problemet blivit att hon blivit biten av en annan häst i ryggen PRECIS där sadeln ska ligga... ;)
 

Liknande trådar

Islandshäst Hästen jag rider har en tendens att hålla huvudet rätt högt (främst i tölten). Jag antar att han inte jobbar på rätt sätt med ryggen när...
Svar
12
· Visningar
3 697
Senast: Tassa
·
Utrustning Nu blir jag lite osäker. Mest på grund av att remontgrimmorna inte är (men på väg igen) så populära mer. Hur påverkar de hästen jämfört...
Svar
12
· Visningar
1 963
Senast: Líf
·
M
Träning Min 8åriga nordsvensk är under inridning och än så länge går det superbra!:laugh: Något jag upptäckt på senare tid är att han skakar på...
Svar
6
· Visningar
2 324
K
Träning Har nyligen börjat rida ett hoppsto född -04, och tanken är att jag ska hjälpa ägaren att utbilda henne inom dressyren (ca 2ggr/v) medan...
Svar
9
· Visningar
1 708
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp