Skäggagam

Yrja

Trådstartare
Nu är han sådär konstig igen. Fast ännu värre. :crazy: Är det någon som har en bra sida att dela med sig av med information om skäggagamer? Svenska eller engelska spelar ingen roll.

Nu ligger han bara i grottan och blir iskall - äter bara insekter och vill inte komma ut. Flyttar man ut honom går han snart in igen. Just nu försöker han gräva sig in i grottans ena hörn - som såklart inte går att gräva sönder.

Har provat massor - nya grönsaker, nya insekter, bad, nytt uvb-ljus, fruktpuré - inget fungerar. :(
Och efter som att det är en 'han' så kan han inte vara skendräcktig heller. :crazy:

Funderar på o dvala honom men hittar ingen bra information hur man gör det på ett bra sätt. Någon som vet?

Sv: Skäggagam

Har nu läst lite och kommit fram till att göra ett parasitprov på honom. :bow: Hoppas att det är problemet så har vi snart en glad och pigg Nish igen. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: Tofs
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 347
Senast: Emine
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 524
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar