skaftvidd och höjd

O

oasen

Jag ska nu sälja mina läderridstövlar av märket Soubirac, och jag vet inte riktigt vilken höjd och vidd det är på dem, vars på ridstöveln mäter man det? Nån som kan visa en bild med "riktningslinjer"?

Tack på förhand.
Emma

Ska man mäta runt skaftet där det är som bredast? Och ska man börja mäta längden ända ner från golvet och upp?
(på insidan eller utsidan, eller bakifrån?)

På hjemmesidene til Cavallo kan du faktisk se video av hvordan du måler støvler. Dette gjelder Cavallostøvler, men det er nok samme måte som for alle andre støvler også..

Gå inn på f.eks. english -> Riding boots -> Video download

Tack! Det var en bra film. Nu är det bara att sätta igång och mäta.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 635
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 479
Senast: Bee
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 689
Senast: karl_h
·
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka