Hade gärna sett dedär overallerna
Det fanns en kort, oerhört kort, period i mina tidiga 20 som jag var fascinerad av nakenfisarna och ville ha en. Sen umgicks jag en del med sådana vid olika hundträffar och nej aldrig mer har jag tänkt tanken. Tycker heller inte att jag ser en positiv utveckling av det lilla jag sett senaste året på ringträningar. Har bla gått sedan förra vintern ihop med en hane som står på bakbenen och vrålar åt alla andra hundar som ev kanske möjligtvis hade tänkt passera inom 2-3 meters radie...i typ 45 min av 60 innan den taggar ner... nej tack.
Tyvärr har jag inga bilder men de såg förbaskat kaxiga ut när de drog runt på sina kedjor tillsammans med staffarna!
Jag var inte med i gruppen med de körde WP samma tid som vi hade agilityträningen.
Vilken jättetråkig utveckling! Jag har som sagt inte en särskilt bred erfarenhet av dem, men de som fanns i byn när jag bodde hemma var himla fina, både puffarna och de nakna. En dam hade fem stycken och de var lite knasiga och hängde i snörena, men det kändes mer som förarfel än något annat.
De är ju så charmigt fula.