*tove*
Trådstartare
Är sugen och funderar på att skaffa hund lite senare sen.
Har en lista på raser här som jag av olika anledningar finner intressanta. Ni får gärna skriva er erfarenhet av raserna och vad som är posetivt och negativt med rasen.
Just nu bor jag i en lägenhet i stan, en tvåa. Det är ju inte det idealiska, men jag och min pojkvän håller utkik efter något litet hus att hyra eller köpa. Så jag vet inte riktigt än hur det kommer vara med boendet om/när jag sen skaffar hund.
Hunden ska främst vara till sällskap. Jag ser fram emot långa promenader, och kanske börja med lite lydnad?
Kom med synpunker på raserna!
Australian kelpie
Boston terrier
Boxer ( mer min pojkvän som vill ha)
Dansk/svensk gårdshund
Entlebucher Sennenhund
Flatcoated retriever
Fransk bulldog
Labrador
Lancashire Heeler
Samojedhund
Welsh corgi cardigan
Welsh corgi pembroke
Welsh springer spaniel
Har en lista på raser här som jag av olika anledningar finner intressanta. Ni får gärna skriva er erfarenhet av raserna och vad som är posetivt och negativt med rasen.
Just nu bor jag i en lägenhet i stan, en tvåa. Det är ju inte det idealiska, men jag och min pojkvän håller utkik efter något litet hus att hyra eller köpa. Så jag vet inte riktigt än hur det kommer vara med boendet om/när jag sen skaffar hund.
Hunden ska främst vara till sällskap. Jag ser fram emot långa promenader, och kanske börja med lite lydnad?
Kom med synpunker på raserna!
Australian kelpie
Boston terrier
Boxer ( mer min pojkvän som vill ha)
Dansk/svensk gårdshund
Entlebucher Sennenhund
Flatcoated retriever
Fransk bulldog
Labrador
Lancashire Heeler
Samojedhund
Welsh corgi cardigan