MarreGNilsson
Trådstartare
Jag har under en längre tid planerat att skaffa min första hund och hade äntligen bestämt mig att tiden va inne nu när jag ska plugga på distans ett halvår och ha tid för att ha valp. Och att flytta till min kille på landet, men nu är vårt förhållande tyvärr ostabilt. Eftersom jag har gjort en intresse anmälan för en valp till sommaren så måste jag nu avgöra mig om jag ska skaffa en hund om jag blir ensam eller inte?
Jag vet hur ett halvår kommer se ut bestämt och sedan ska jag söka jobb i en annan stad. Vet att många tycker man ska veta exakt hur livet ser ut 10-15 år framöver, men det tror jag ingen kan veta, utan ta det som det kommer, men tycker ni jag känns alldeles för ostabil för hund nu eller fixar jag det? Hur lyckas du?
Jag har både vilja och engagemang men skulle vilja veta hur ni som är ensamstående med hund har det?
Hur funkar vardagen för er?
vad ser ni för nackdelar ? något ni ångrar idag?
tänk värda tips tar jag gärna
Jag vet hur ett halvår kommer se ut bestämt och sedan ska jag söka jobb i en annan stad. Vet att många tycker man ska veta exakt hur livet ser ut 10-15 år framöver, men det tror jag ingen kan veta, utan ta det som det kommer, men tycker ni jag känns alldeles för ostabil för hund nu eller fixar jag det? Hur lyckas du?
Jag har både vilja och engagemang men skulle vilja veta hur ni som är ensamstående med hund har det?
Hur funkar vardagen för er?
vad ser ni för nackdelar ? något ni ångrar idag?
tänk värda tips tar jag gärna