Aldrig startat en tråd så vet inte om den hamnar i rätt kategori och ingen aning om man hälsar först eller inte. Kan ju göra det ändå. Hej på er! Det är så att jag är i en liten knivig sits. Fick tyvärr avliva min häst för ett tag sedan och det tog ett par månader innan jag insåg att jag klarar mig fasiken inte utan häst. Så nu har jag och håller på att åka land och rike runt för att hitta den perfekta. Avlivningen av min tidigare häst utgjorde en stor förlust pengamässigt, så en ny häst som passar mina kriterier kommer jag behöva låna upp till. Samtidigt börjar vi känna oss redo för att utöka familjen och även där känns det som att det inom kort kommer att hända något. Egentligen vill jag ju inte välja bara en sak utan ha båda sakerna i mitt liv, och jag är rädd att om fokus hamnar på endast barn nu kanske jag aldrig kommer köpa häst i framtiden på grund av ja jag vet inte vad. Så jag är egentligen ute efter tips och råd. Hur funkar det rent praktiskt? Någon som varit i samma sits någon gång? What to do??