feliciaalmqvist
Trådstartare
Hej! Jag är en tjej på 16 år. I augusti 2012 uppfyllde jag min dröm, jag började att rida! Sen dess har jag ridit på ridskola, sen i augusti detta året rider jag 2 gånger i veckan. Men jag vill så gärna rida mer och utvecklas fortare. Har letat medryttarhäst men har inte hittat någon jag söker, jag skulle blivit medryttare på en ponny men jag och ägaren funkade inte ihop. Att ha en ponny på foder ett tag/hyra ponny är ju ett alternativ. Isåfall någon gång nästa år. Tycker ni att jag är för oerfaren?
Jag har faktiskt lärt mig väldigt snabbt och kan mycket om hästvård också eftersom jag har teori varje lektion också på min ridskola. Jag vill ju så gärna utvecklas och det känner jag att jag kommer göra med rätt ponny. Men jag vill ju att hästen ska få det bra med mig, jag ser ändå alltid till hästens bästa.
Vad tycker ni?
Jag har faktiskt lärt mig väldigt snabbt och kan mycket om hästvård också eftersom jag har teori varje lektion också på min ridskola. Jag vill ju så gärna utvecklas och det känner jag att jag kommer göra med rätt ponny. Men jag vill ju att hästen ska få det bra med mig, jag ser ändå alltid till hästens bästa.
Vad tycker ni?