Skaffa bredband fast man ej har telefonabonnemang?

aemaria

Trådstartare
Kan man göra det? Vi har för tillfället bara mobiltelefoner och jag vill nu skaffa fast internetuppkoppling genom Telia. Har surfat på deras hemsida men har ej hittat svaret....

//aemaria
 
Sv: Skaffa bredband fast man ej har telefonabonnemang?

Vad jag vet kan man bara göra det genom Com Hem (samma uttag som tv-antennen, specialuttag i Com Hem-hus) och Bredbandsbolaget (om man har DERAS specialuttag i väggen).

Kanske via elnätet med vattenfall också? Men telia blir lite knepigt tror jag... De vill nog gärna att man har telefån.

Nån annan som vet säkert..?
 
Sv: Skaffa bredband fast man ej har telefonabonnemang?

Enklast är väl att ringa/maila Telia och fråga....
 
Sv: Skaffa bredband fast man ej har telefonabonnemang?

De har stängt nu så jag tänkte att jag kunde få svar här snabbare :idea:

//a
 
Sv: Skaffa bredband fast man ej har telefonabonnemang?

Jag tror faktiskt att du kan få det utan telefonabbonemang, men förmodligen måste du betala en extra avgift varje månad.

Jag har Bredbandsbolagets VDSL och telefoni. För det betalar jag 379+99 om jag bara hade haft VDSL skulle det kostat 399+125 så jag valde att ha hemmatelefon oxå då det blev 46 kr billigare i månaden. Jag ringer inte så mycket att jag ens kommer upp i de 46 kronorna ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 278
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
396
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 083
Senast: gammalek
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp