Skäckhingst på EU station?

Någon som vet om Utah Van Erpekom verkar via fryst eller färskt?
Min franska är inte på topp ;) så har svårt att översätta det som står på deras hemsida.
Fryst. Om du klickar på den engelska flaggan uppe i högerhörnet på hemsidan, blir det lite lättare att förstå. De skickar färsk till några länder i Europa, men inte hit. Jag frågade förra veckan.
 
Fryst. Om du klickar på den engelska flaggan uppe i högerhörnet på hemsidan, blir det lite lättare att förstå. De skickar färsk till några länder i Europa, men inte hit. Jag frågade förra veckan.

Jag har pratat med dom och dom skickar visst färskt till sverige? Dom behövde bara veta det i god tid så dom kunde färdigställa papper osv inför första skicket, vilket inte är nått problem i mitt fall då mitt sto fölar i maj så kan räkna ut ganska exakt när vi behöver seminera.
 

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Shaggy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 922
Senast: KesoNeso
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: L(i)FE
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp