_bed_of_roses_
Trådstartare
I dag när jag gick ut med mina två hundar så gick jag ner till våran fottbolls plan och släppte dom en stund så dom fick leka lite, som vanligt springer dom och jagar varandra och det var väldigt varmt ute, sen på vägen hem såg jag att den älsta av dom haltade lite så jag kollade det när ja kom hem. Då såg jag att hon hade slitit bort skin på sina trampdynor. detta har hänt förut och då har det läkt bra utan att behöva gå till vet, men nu har hon små sår på alla fyra tasasar och undrar nu lite över hur jag skall göra.
skall jag ta henne till vet eller skall jag av vakta en tid och se om det läcker bra själv och hur jag skall hålla rent och fint.
sist fick hon använda en strumpa på tassen vid utgång före att inte så skit i såret.
hur hade nu gjort?
kan till lägga att hon är pigg och glad som vanligt och äter bra och har inga problem att gå ut,
skall jag ta henne till vet eller skall jag av vakta en tid och se om det läcker bra själv och hur jag skall hålla rent och fint.
sist fick hon använda en strumpa på tassen vid utgång före att inte så skit i såret.
hur hade nu gjort?
kan till lägga att hon är pigg och glad som vanligt och äter bra och har inga problem att gå ut,