Skäcktråden!

Sv: Skäcktråden!

Åh så fina alla skäckisar är :) Har alltid varit förtjust i skäckar, när jag var yngre var alla mina favorithästar på ridskolan just det. Passande nog hittade jag min drömhäst för ett år sedan som jag nyligen köpte, som naturligtvis är skäck hon också. Så här fin är min underbaring :)

efter2.jpg


efter.jpg


IMG_0714.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

kl.

Min dam är också skäck, Thyra ber att få presentera sig:D



Tyvärr inte världens bästa kvalité på bilden, måste rota fram någon bättre så småningom.
 
Senast ändrad:
Sv: Skäcktråden!

kl

Årets "färgglada" nykomling i vårt präriehästgäng:

DSC07775.JPG


Mamma är Fredrika (till vänster) som jag visat tidigare i tråden.
 
Sv: Skäcktråden!

Haha, hästarna och deras mode alltså ;) Jag har försökt övertala Chinook om att rent, rakt och borstat är snyggast men hon envisas med att falla tillbaks till dreads :D
 
Sv: Skäcktråden!

Vilken härlig bild, den första på Skàri :) Jag är ju lite smygkär i islänningar, efter att jag var och red en för ett par månader sedan :p
 
Sv: Skäcktråden!

Ja det roliga är att jag inte fattar hur fröken Tardee lyckas göra sina dreads med sin "korta" man.. :angel:

Ett par bilder från i dag... vi väntar och väntar på att se vem det är som är där inne i magen :love:

tardee1.jpg

tardee2.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

hehe nja den bruna färgen har jag inte sett innan ;) Det är inte helt lätt det där med föl och färger :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 001
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 440
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 572
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 484
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Bockhov
  • Sluta rida?

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp