carambawinnie
Trådstartare
Vad finns det för Skäckhingstar att tillgå?? Godkända/icke godkända??
Skall vara stora hästar minst 160 i mankhöjd!
Skall vara stora hästar minst 160 i mankhöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sto är väldigt korrekt, och avkommorna har alltid haft mkt korrekt benställ, så därför använder jag C-dur Pacific. Skulle man alltid tro det värsta om alla hingstar lär det inte bli mkt avlat i detta landet. För övrigt är det ju bara min plånbok som betalar kalaset, så förstår inte varför andra ska bry sig om mitt eller TS hingstval
Varför göra det när det finns enfärgade hingstar som är korrekta?
Men jag förstår nog vad du vill komma till, eftersom hingsten jag valt ej är godkänd inom ASVH så kommer jag att få en inkorrekt enfärgad avkomma som som jag tvingas sälja till ett lågt pris och som hamnar på en slakttransport till Italien eller..............?
Jag är intresserad av hans prestationsblod, sen om du tycker han har kassa ben så får jag väl leva med det. Jag är nöjd med mitt hingstval även om jag tydligen är så väldigt oseriös (detta missbrukade ord) enligt dig och ni andra.Nej men det känns rätt oseriöst att använda en hingst med kassa ben bara för att han är skäck?
Det måste ju finnas ngn skäckhingst utan kassa ben?