Ska rida en pröva på ritt för första gången!!Hjälp

Sv: Ska rida en pröva på ritt för första gången!!Hjälp

OKej tack..

Sen till alla:

E det nån som e under 20 år som ska vara med i bergaritten??

Det är nog MASSOR med människor under 20 som ska vara med. Det var det förra gången tror jag, massor med yngre människor där iallafall.

Jag! *vinkar*

Och så Renfis förstås, han är 20 och jag är 19.

hej alla som vill börja lite försiktigt och samtidigt lära sig, sina groomar och nya funktionärer vad distans är. Kom till Björkvik den
1:a April 2006 på Lilla Sörmlandsritten, som helt ägnar sig åt nybörjare och har veterinärgrind mitti, fast det bara är omkring 25 kilometer. Mycket lärorikt. Det brukar vara jättetrevligt och krockar inte med Bergaritten. Björkvik ligger 20 minuter från E:4an mellan Norrköping och Nyköping.

Tänkte bara lägga till att Hearitten i filipstad är också speciellt anornad för nybörjare.. Det är en CR på 40km. Lättriden bana, mest sand och grusvägar.. Kommer finnas personer som svarar på frågor och hjälper ryttarna om de har några problem! Kom dit vetja:banana:

jag ska rida berga ritten i vår.. första gången jag också ska prova på att rida en distansritt, hoppas bara att det går bra... :). Kul att se att en massa andra också ska dit, jag ska bara rida prova på 20 km eftersom det är den första ritten jag rider distans så.. Kul Kul!

Jag ska debutera på lilla Vasaritten, om allt går som det ska...:bump:

Dit ska nog jag, hoppas iaf om allt går enligt planerna.

det är väldigt blandade åldrar i PP klasserna dessamma gäller i tävlings klasserna!

Kul att ni är intresserade att komma upp hit och rida (lilla Vasaritten)

Om min häst hinner komma igång så åker jag till berga ritten (pp eller cr, beroende på form)

hej!Välkommen till Ekelundsritten (Halmstad) den 4 :e juni. Det kommer att bli två klasser 25 pp och 50 km CR. Det kommer att finnas trevliga , distanskunniga funktionärer som kommer att göra allt för att peppa och hjälpa ekipagen och vilsna hinknissar. Tänk positivt och HA ROLIGT!!!

Tnäkte nog göra en PP i sommar :) har aldrig någonsin sett eller vart med på distans :P . .tänkte nog med mussebergsritten :D:D kul om man kan rida fler, eftersom ja inte vet nått :P

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
855
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Emro
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka