Ska ni handla nåt på Hööks rea?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nanne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 4 080
Sv: Ska ni handla nåt på Hööks rea?

Jag skyndade mig att göra en beställning på internet, eftersom frakten är samma pengar som det skulle kosta att åka till butiken. (Vilket jag f ö inte har tid med just nu...)

Jag beställde två dressyrschabrak, ett grått och ett svart och lade till brodyr på det svarta. Tyckte jag kunde kosta på mig det när det var så billigt ändå... :angel:

För ett par dagar sedan fick jag en lapp i brevlådan om att det jag beställt var slut! Usch vad ledsen jag blev då. :(

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
395
Senast: tott
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka