Ska ni handla nåt på Hööks rea?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nanne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 4 080
Sv: Ska ni handla nåt på Hööks rea?

Tack för att du sa det!

Nu ska jag in imorgon och köpa det blåa täcket för 200kr!!
(tänkte köpa det för en månad sen men det blev inte av)

Lånar...

Ska nog ha Thermo Master Outdoor också. Missade att det kostade 299 kr förut när jag kollade.

Har hört att TM-täckena ska vara små i bogen. Stämmer det?

Nee för fan, ett TM som jag har (fick med när jag köpte hästen) är skitstort i bogen. Eller så är min häst pluttig bara :p

Nu ska jag beställa ett TM outdoor tror jag. Eller kanske ska snacka med pappa då jag köpt senskydd och stigbyglar så jag är pank ( uuh vad fan köpte jag nya stigbyglar för :crazy: )

Till hoppsadeln: ett klarblått shabrak och en mörkblå vojlock, hade ändå planerat att fylla på vojlockförrådet snart.

+ en randig tenniströja.

308 kr, helt okej för dessa grejor, skulle ha kostat nästan 600 kr.

Lonely och Notorius: Hm... Här var det delade åiskter! ;) Nu blev det svårt... :crazy:

Men när jag tänker efter är det inte överdrivet stort i bogen. Men min häst är en liten travare. Pluttig i bogen, men stor i hjärtat :love:

Har all utrustning som jag behöver fast tack för tipset.

Och när jag tänker efter så var hästen jag hade det på ett stort och maffigt halvblod :angel:

---

Någon som vet vad TM täcket (outdoor) kostade förut? :)

jag tycker att dom är stora, och mina hästar är nog rätt normala i bogen.

TM outdoor kostade 599 kr förut.

Rea = Bra! Ny häst på väg *slänger mig tillbaka in i djungeln* :D

Jag tror det kostade 699 kr från början, men sänktes sen (i 2004 års höst/vinterkatalog) till 599 kr.

Hm... Jag vet inte om jag ska köpa det täcket eller inte. Jag har ju vintertäcke som är hela och bra. Funderar på om jag ska köpa det där Autumn (med fleecefoder) istället.

fan typıskt att man ar utomlands nar det antlıgen ar rea nagonstans :P
vılle kopa tacket och nat annat...

Tänkte köpa ett vitt dressyrshabrak med guldkant men det är det väl ingen rea på förstås, brukar inte ha sån tur... :smirk:

Har köpt ny häst för inte så länge sedan så jag var och shoppade loss idag. Transportskydd, kedjegrimskaft, dressyrspö och jodphurs. Har beställt magplattegjord också till lillkillen. Har haft dåligt med pengar ett tag så nu när man har stålar blir det ju lätt att man tokhandlar, till hästen då förstås! ;)

Jag var där idag och köpte det blåa vävda täcket för 209, sen var jag i en annan butik och köpte ett sommartäcke för 150 kr. Köpte även fleacelindor och ett grimskaft!

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
395
Senast: tott
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka