Ska ni handla nåt på Hööks rea?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nanne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 4 080
N

Nanne

Har ni kollat om ni ska handla nåt? Jag ska köpa mig regnsetet iallafall. Billigt och bra :banana:

Sv: Ska ni handla nåt på Hööks rea?

var tvungen att gå in och kika nu jue!

Kollade nu vad det var för reagrejer och det enda jag är intresserad av är nog dekortränset jag varit på väg att köpa mååånga gånger.. Men jag behöver inget till pållen så det blir nog ingen shoppingtur nu ändå :p Men kanske att det blir det där tränset då :angel:

Synd att dom inte hade andra byxer till rea, är på jakt efter nya men vill inte ha något av dom 3. Annars var det väldigt bra pris på dom.

..nu måste man ju kolla.. ^^

Tack för tipset! :bow: Visste inte att det var rea!

Jag hade ändå tänkt att beställa lite grejer, så jag ska nog köpa dekortränset och ev grått allroundschabrak samt ev det bruna honeycombtäcket.

Någon som vet hur dessa saker är?

Fanns inget som lockade mig direkt, fast shabrak och vojlockar går ju alltid åt.

Gaaagg!! Gar dom rea? Varför sa du det, jag har ju inga pengar :mad:
;) :angel:

Ska till stan på torsdag så jag ska nog be mamma ta en sväng in där också :d

Jag fick ett presentkort ifrån ridskolan jag jobbat på som jag gjorde av med idag *lalala*
Och jag är onödig som köper massor med saker trots att jag inte har en gen häst, jag vet :o (sommarpållar får lida och bli överpysslade med onödiga prylar :rofl: )
Två st dressyr schabrack (ett svart och ett vitt)
Ett st Honey Comb täcke (brunt)
Ett paket shitsan Fleecebandage (vinröt, mend et var en underlig ful vinröd :p )
Och utanför rean, Thermo Masters Fly Hodd, den gråa som även skall ha UV-skydd.

Jag köpte regnrocken (så inte min sambo ska klaga på att jag använder hans)
Stretch jeansen samt blåa stickade tröjan

Jag har redan beställt grejer från ett annat ställe. Så det blir inget den här gången.

Hittade inget kul :(
Fast jag är typ pank så det var väl bara bra.. däremot sökte jag tjänsten som butikschef :p
Karriärbyte för vaccan :D

Ja var på hööks igår och handlade för exakt 900 kr..... :smirk:
Hade en lista på saker som jag måste ha, så jag hade ställt in mig på att bara köpa DE sakerna och inte massa onödiga saker.......så jag plockade de saker ja skulle ha och gick till kassan.......
Sen läser jag i tidningen när jag kommit hem att de visst har rea.........surt.....

Jag köpte iallafall ett pullarträns och en fårskinnspullarnosgrimmaunderlägg.......öh...vilket ord.... ;)
Stigbyglar och lite annat smått och gott....

Jag har beställt ett Thermomaster Outdoor med tillhörande hals.
var ju så billigt 299:- så får vi hoppas att det är bra också.

Beställt ett blått dressyrschabrak å ett mörkblått svettäcke.. :D

Ska till Hööks efter jobbet imorrn och köpa mig ett TM outdoor, 299:- var ju löjligt billigt ;)

klurar på att handla en sån där honey comb.. lär väl vara ett ok täcke? =)

borde köpa utetäcke men men onödigt nu för inte kallt nog :D iof jävligt billigt *beslutsångest*

Hittade inget snyggt, funderade dock på dekortränset :d :cool:

fanns ju inget roligt alls.....:mad:

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
395
Senast: tott
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka