Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ang snodden så frågade jag mig detsamma som du frågar här: behövs den verkligen hela tiden? Och pga han kanske hittar på nåt?
Varningsklockor för mig, tyvärr.
Och apropå det att han skulle jobba bättre med ryggen med den,jag personligen tycker att man som ryttare ska kunna påverka hästens gångarter och bärighet med korrekt ridning inte med hjälpmedel!!
Även det du skrev att han var mycket klättrad dagen innan, varför då? Är det för att han ska vara lugn och fin när du kom dit?
Lite som for genom huvudet på mig...
Men det behöver naturligtvist inte alls vara så som jag befarar här ovan.
skickar ett pm senare med tips om vad du ska tänka på till nästa tillfälle! Ska bara natta sonen först!
Han reds alltid med något som gick från sadelgjorden mellan bena och någon gummi snodd? genom bett till tygeln.
Varför behövs det egentligen hela tiden. Skulle vara för att hästen skulle arbeta mer med ryggen och vara lättare för ryttaren att ta tag i hästen om det hände ngt/hästen gjorde ngt.
Japp han var 7 år.
Kastrerades som ca 8-månader gammal.
Du menar väl åka i skritt utan krav. De flesta fyraåringar kan knappt sitta kvar i traven, samtidigt styra en så pass stor häst hör inte till vanligheterna.hennes barnbarn på 4 år brukade ju rida den så:S
CindyLou- VAD säger din magkänsla dig om den här hästen?