Ska bli väpnare :)

Sv: Ska bli väpnare :)

Hej Charmant!

I gnestatrakten har du Bockens Kämpar och mig... Jag har funderat på att försöka dra igång träningar i sörmland men vi får se hur det går med tanke på bebis. Men du kan väl ta kontakt med mig via PM så kan vi prata vidare.

Finns det någon förening i närheten av Örebro?

St Nicolai Riddare kommer ursprungligen ifrån Edsleskog i dalsland där st Nicolai källa finns. Fast nu är vårt huvudsäte stömmne i värmland

hejsan scorpan! *vinkar tillbaka*

Jodå, jag skall allt me till SM i år. Se om man kan bli bättre än 8:a *s* Fast de ä väl ingen jättestor risk :)
Jätteroligt att de ä på väg en "miniriddare" hos dig! Man får skicka ett grattis i förväg!
Om Nalle skall lägga av? tja, det har han nämt ett par gånger... Fast jag undrar un der verkligen blir i år... Han har i alla fall varit me på alla träningarna vi har haft...

Hej!
Vet du möjligtvis vilken förening man skall kontakta om man bor i Växjö-Småland? Skånska björnen kanske? Eller finns det någon närmare?
Om man vill rida tornerspel, finns det något krav på hästens storlek? Läste att på SM måste hästen vara 148 cm minst, men i andra sammanhang? :confused:

// Emma

De flesta föreningarna följer de regler som används på "SM" där minimåttet är 148 cm. Sen är det inte spikat att det måste vara minst den höjden hos alla föreningarna, men jag tror att de flesta ser helst att man uppfyller "SM kraven".

Då ska jag kolla runt lite.. tack för svaret :)

Nej, men vi är ett antal folk här i Örebrokrokarna som är väldigt intresserade, så det borde gå att skrapa ihop en intressegrupp om inte annat:idea:
PM:a om du är intresserad!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 020
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 055
Senast: fejko
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 248
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Jag behöver en frågetråd där jag kan ställa alla relevanta och dumma frågor jag har nu när jag skaffat valp. Eller unghund kanske hon...
Svar
18
· Visningar
1 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka