A
avslutat medlemskap
Sen ska vi inte glömma bort alla avundsjuka och "vän av ordning" som är snabba att anmäla det dom tror men inte vet, jag har själv blivit utsatt för den sortens psykiska misshandel (ja jag väljer att kalla det så) när en person utan fakta eller substans anmälde mig gång på gång till FK. Nu brydde sig inte FK ett skit mer än att dom ringde och meddelade att jag blivit anmäld varje gång (vi hade bra kommunikation) och till slut fick jag reda på vem som terrat FK med anmälningarna så jag konfronterade personen samt "hjälpte" denne att avveckla sin firma medelst brakkonkurs. (Han var inte ett dugg seriös.) Karma funkar alltid.Är man inte korrekt sjukskriven så ska det undersökas och även vid misstanke om fusk och man kan råka ut för repressalier eller återbetalning. Jag har inte hittat någonstans i villkor för korttidssjukskrivning att man inte får ta hand om det nödvändiga dagliga eller på bästa sätt försöka rehabilitera sig och må så bra man kan i sin sjukdom.
Hade jag inte varit psykiskt stark utan det varit pga. psykiskt mående jag gick hemma så hade vad som helst kunnat hänt. Det finns många anledningar till att folk "bara går hemma" men det tänker inte dom som är avundsjuka på, dom är helt enkelt alldeles för dumma för att fatta sånt.