sjukhusbesök, blodtryck.

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska skriva detta men det har hänt en hel del nu först har jag legat på sjukhuset i 4 dagar på grund av huvudvärk som inte ville ge sig sen blev jag yrslig och det var så mycket att jag knappt kunde stå hög feber och lite annat så vi åkte till akuten och så klart där tog dem lite prover och såna saker men dem hittade inget men däremot hade högt sky högt blodtryck.-Den är bättre nu då har fått blodtrycks medicin vilket är bra. Men är mycket trött känslosammare nu än vad jag förut.Vad kan de vara? kan det vara medicinen? Jag har även lite dålig syn ser suddigt och skelar lite. Har varit hos mamma i 2 veckor för att åter hämta mig.

Du har haft hög feber och högt blodtryck och undrar varför du är trött?

Tycker det låter helt normalt med tanke på den körare din kropp gått igenom.

Nej men det har nog med att höra att jag inte ar kommit i gång .

Har alltid haft det med blodtrycket.det har alltid varit för högt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 028
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 631
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 349
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 696
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst