Lewis
Trådstartare
Jag har en schäfervalp som är 10 veckor nu och som vi fick hämta förr förra onsdagen. Pigg och glad! På lördag eftermiddag ville inte valpen äta och sov hela eftermidagen. Kräktes några gånger på em... När inte valpen blivit piggare och dessutom inte ville dricka åkte vi till djursjukhus vid 18-tiden. Hon fick dropp och piggnade till och vet trodde att hon ätit i sig något dåligt... Vi åkte hem (mitt i natten ) och på fm var hon pigg och åt lite. På em blv det sama visa igen och vi fick åka in. Hon lades in och det visade sig sedan att hon var full av mask, trots att hon var avmaskad... Hon fick åka hem efter tre dagar och var piggare de första dagarna, men började sedan att matvägra lite då och då... Ville inte ha mat före 10-11 på morgonen och då bara om någon matade henne, lika på kvällen. I går valde hon att äta lite på fm, normalt på dagen och ingenting på kvällen... Sov som en stock och drack lite. Har varit orolig hela natten och försökte nyss att ge henne lite mat, utan att lyckas. Har dessutom fått "struta" in vatten genom hennes mun då hon visar tecken på uttorkning.... Har ringt sjukhust och vi ska få komma in till 9... Min fråga är nu om detta kanske är något som kan gå på dolda fel försäkringen? Har nu bet hunden snart två gånger och haft henne i 2veckor... TROTS försäkring... Vad tror ni? Hoppas bara att hon blir bra och att de hittar vad det är för fel, för nu kan det väl inte vara maskens fel igen???