Jaha så hade hon feber igen... Jag tror att jag håller på att bli knäckt! Sen Elin började dagis i augusti så har hon varit sjuk nästan hela tiden. Hon går mån, ons och tors fem timmar åt gången. Så sen sommaren har hon varit hemma måndag pga feber under helgen. Sen lyckats gå onsdag torsdag och måndag igen för att sen bli dålig. Och så har det rullat på hela tiden. Och inte så särskilt allvarligt sjuk, utan lite feber och snorig och så lite hosta ibland.
Visserligen spelar det inte så stor roll, eftersom jag jobbar hemifrån men det blir lite jobbigare, och mer jobb på kvällar och helger. Men det är svårt att plannera och att få något gjort. Ibland har hon fått hängt med på saker trots att hon är lite febrig, typ hälsa på farmor, eller kusinerna som är större.
Är det någon som har några tips på vad vi kan göra? Eller bara några tröstande ord...
Visserligen spelar det inte så stor roll, eftersom jag jobbar hemifrån men det blir lite jobbigare, och mer jobb på kvällar och helger. Men det är svårt att plannera och att få något gjort. Ibland har hon fått hängt med på saker trots att hon är lite febrig, typ hälsa på farmor, eller kusinerna som är större.
Är det någon som har några tips på vad vi kan göra? Eller bara några tröstande ord...