Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag går sönder.Fruktansvärt tråkigtHoppas de går igenom ordentligt och kan hitta var det felar
![]()
Hon har en infektion eller inflammation.
Inte virus.
Röntgad.
Ulraljudad.
Kollad bukspottkörtel.
Ingen diarré.
Inga kattungesjukdomar.
Vi ska få hem henne då veterinären tyckte att hon var i sånt skick.
Men klokare är vi inte.
Vad i hela friden är det för fel?
Hon har en infektion eller inflammation.
Inte virus.
Röntgad.
Ulraljudad.
Kollad bukspottkörtel.
Ingen diarré.
Inga kattungesjukdomar.
Vi ska få hem henne då veterinären tyckte att hon var i sånt skick.
Men klokare är vi inte.
Vad i hela friden är det för fel?
Virus är uteslutet.FIP? Finns tyvärr en torr variant som inte orsakar vätska i bröst/bukhåla.
Pratat med Evidensia. Hon har fortfarande lite feber och har kvar droppet. Man har matat henne eftersom som hon inte ville äta. Nu hade hon ätit lite själv. Sänkan är hög vilket tyder på ngn typ av infektion eller inflammation. Prov visar att det inte är virus. Vita blodkroppar ngt förhöjd, men kan ses som normalt.
Man tar ytterligare ett prov för att utesluta bukspottsinflammation. Har hon det så behövs en viss diet.
De behåller henne tills i morgon och hoppas vi kan få hem henne då.
Information från pappa.
Fruktansvärt frustrerande att dom inte vet vad som är fel.
Vad använder ni på termometern till katt?
Gav metacam i spruta i munnen och tabletter direkt i munnen i morse. Sååå duktig.
Äter, dricker, kissar och bajsar. Har fått busa två korta stunder på altanen.
Ingen feber.
Sover mycket.
Pälsen är ful.
Jag är nervös hela tiden.
Vaselin. 3 av mina älskar metacam, en får ont överallt (påstår hon) när jag tar fram den till nån annan
Lilla stumpanDu har min fulla sympati, jag lever i en orosbubbla när mina är dåliga.
Jag hoppas innerligt att det löser sig, och att ni får många gosiga FRISKA år framöverIdag är lilla mycket piggare.
Inte just på bilden men, hihi.Visa bifogad fil 30340