Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vi har dom där som tävlingsjackor, den är jätteskön men jag tycker inte om att den är så vid i halsen, och så e det så konstigt material så allt fastnar på den så den ser alltid skitig ut
Vet ej vad det är för typsnitt, när vi beställde bad vi dem ta något som skulle se bra ut, men ändå vara tydligt att läsa. :9 Detta var tydligen det vanligaste typsnittet.
Vi beställde ju två jackor då, men för en med brodyr både bak och fram tror jag det kostade drygt 600kr.
Synd om det är som föregående sa, att det fastnar skit och sådant... Men jag hoppas att det inte är värre än att man tvättar den då och då.
Jag tycker absolut inte den var stor i halsen.
Jättefin!
jag funderade också ett tag på den blå/gula men eftersom hovslagaren var den som köpt denna jacka "först" och sedan tipsat om oss den så ville jag inte vara allt för härmig
och dessutom så är det ju lite snyggt att brodyren matchar dekalerna på kärran.
Ah, de e ju rätt snyggt med likadana jackor, särskillt om man tävlar flera stycken ngnstans. Visserligen tävlar jag inte, men kanske börjar
Eftersom jackorna är "bylsiga", är de varmare än en tajt jacka med samnma tjocklek då? Tänkte iafll dem är det eftersom luft är isolerande.
Lantbruksdjur Anledning till att jag frågade var för att även diarsanyl används i första hand till hund o katt men indikation finns även till häst o...