Sjöhagens Midje ridjacka!

Sv: Sjöhagens Midje ridjacka!

vi har dom där som tävlingsjackor, den är jätteskön men jag tycker inte om att den är så vid i halsen, och så e det så konstigt material så allt fastnar på den så den ser alltid skitig ut :mad:

Supersnyggt!!

Vad är det för typsnitt?

Vad kostade det med text även på ryggen?

Vet ej vad det är för typsnitt, när vi beställde bad vi dem ta något som skulle se bra ut, men ändå vara tydligt att läsa. :9 Detta var tydligen det vanligaste typsnittet. :p
Vi beställde ju två jackor då, men för en med brodyr både bak och fram tror jag det kostade drygt 600kr.

Synd om det är som föregående sa, att det fastnar skit och sådant... Men jag hoppas att det inte är värre än att man tvättar den då och då. :)
Jag tycker absolut inte den var stor i halsen. ;)

fin den blev! Tycker inte heller att den är vid i halsen, vill kunna dra upp den över hakan, skönt när man åker moppe o rider ut. Detta är min.

03.10001.jpg

03.10003.jpg

03.10004.jpg

Jättefin!
jag funderade också ett tag på den blå/gula men eftersom hovslagaren var den som köpt denna jacka "först" och sedan tipsat om oss den så ville jag inte vara allt för härmig :o:rofl:
och dessutom så är det ju lite snyggt att brodyren matchar dekalerna på kärran. :D

din färg är ju jättefin :)
jag har inte valt färg själv,"tillhör" stallet eller hur man ska säga ;) alla har likadana.

Ah, de e ju rätt snyggt med likadana jackor, särskillt om man tävlar flera stycken ngnstans. ;) Visserligen tävlar jag inte, men kanske börjar :angel:
Eftersom jackorna är "bylsiga", är de varmare än en tajt jacka med samnma tjocklek då? Tänkte iafll dem är det eftersom luft är isolerande. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda -21
Tillbaka