Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med lite tur så får vi massor med soliga dagar i sommar som ger utrymme för både självplock och trevliga utflyktsmål. Mitt hojåkande utgörs nog till ungefär 30% åka MC och 70% äta glass eller sitta och fika på mysiga ställen, så jag uppskattar även tipsen på utflyktsmål
Men det räknades väl av sen från totalpriset på det du plockat har jag för mig att jag läste?Ulvagubben: plockavgift 100 kr ...
Jo, men ändå och sen är nog inte kilopriset särskilt humant heller gissar jag. Här tog de 50 kr kilot för självplock av jordgubbar, mer än jordgubbarna kostade utanför affären. Jag tyckte det var för dyrt men jordgubbarna var plockade så det var bara att betala.Men det räknades väl av sen från totalpriset på det du plockat har jag för mig att jag läste?
Med lite tur får vi mulna dagar med regn framöver, det ser det väldigt illa ut för många.Med lite tur så får vi massor med soliga dagar i sommar som ger utrymme för både självplock och trevliga utflyktsmål. Mitt hojåkande utgörs nog till ungefär 30% åka MC och 70% äta glass eller sitta och fika på mysiga ställen, så jag uppskattar även tipsen på utflyktsmål
Precis bredvid södertälje ridklubb på det caféet där (kommer inte ihåg vad det heter) finns det självplockTänkte också på den i Järna.
Annars i just södra Stockholm har jag aldrig hört talas om att det ska finnas - men å andra sidan, hur många kommersiella jordgubbsodlingar finns det här ens liksom?
Precis bredvid södertälje ridklubb på det caféet där (kommer inte ihåg vad det heter) finns det självplock
Det borde väl vara samma som den jag la in länken till ovan?Precis bredvid södertälje ridklubb på det caféet där (kommer inte ihåg vad det heter) finns det självplock
Ja precis, såg inte det innan jag skrevDet borde väl vara samma som den jag la in länken till ovan?