Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag får försöka bildgoolga lite på datorn istället så kanske jag ser bättre. Vill ju kunna se skärmen!Jag har bokat på Scandinavium ett antal gånger, och nej - jag tycker inte tjänsten nödvändigtvis erbjuder de bästa platserna. Verkar som den fyller mittensektionerna först, utan att ta hänsyn till hur långt upp man sitter. Jag brukar bildgoogla fram en sektionskarta och sedan kolla lediga platser på de sektioner jag kan tänka mig att sitta. Jag kommer hellre hyfsat nära banan lite på sidan, än sitter högt upp på mitten av läktaren.![]()
Det går ju att välja att få se alla lediga platser och klicka i de man vill ha på en karta över arenan.Ja, jag får försöka bildgoolga lite på datorn istället så kanske jag ser bättre. Vill ju kunna se skärmen!
Det beror helt på tycker jag. Dels har inte alla samma preferenser kring vad som öht är en bra plats, dels beror det på vad det är för arrangemang/layout. Konsert hela arenan, konsert kortsida (vanligast), konsert kort kortsida, konsert långsida/bredsida, ishockey, hästhoppning mm mm. Leta dig fram till arenakartan för just det aktuella arrangemanget och välj utifrån den.Försöker boka biljetter i Scandinavium och använder tjänsten "sök bästa plats".
Aldrig bokat något på Scandinavium, får man bra platser om man använder den tjänsten?