Sitta framåtlutad

Sv: Sitta framåtlutad

Nej däremot kan det bli obehagligt. Lyssna på kroppen:)
 
Sv: Sitta framåtlutad

Så länge du inte själv tycker det är obehagligt så.

Men folk tutar i en så mycket konstigt när man är gravid. Jag fick till exempel höra att jag inte fick sitta med benen i kors för då skulle blodtillförseln till bäbisen strypas. Ehum? Finns ingen som helst sanning i det.
 
Sv: Sitta framåtlutad

Har jag med hört fast då att man kunde få ont i fogarna, om man hade benen i kors
 
Sv: Sitta framåtlutad

Ont i fogarna för man sitter med benen i kors får man för man snebelastar bäckenet. Jag har alltid suttit med benen i kors, försöke sluta under graviditeten och även efteråt men det är svårt. Kan sitta med benen i kors och inte känna något sen reser jag mig upp och kan inte gå eller räta på mig för de gör så ont :(


Framåtlutad satt jag när jag var gravid, eller så länge det gick innan magen vart ivägen ;)
 
Sv: Sitta framåtlutad

Som här, sitter jämt så.
Obekvämt att inte göra det ju:D
Försöker dock att inte göra det så ,mycket nu
Dock verkar jag mest få ont när jag går för mycket
och för fort.
 
Sv: Sitta framåtlutad

Ont i fogarna för man sitter med benen i kors får man för man snebelastar bäckenet. Jag har alltid suttit med benen i kors, försöke sluta under graviditeten och även efteråt men det är svårt. Kan sitta med benen i kors och inte känna något sen reser jag mig upp och kan inte gå eller räta på mig för de gör så ont :(


Framåtlutad satt jag när jag var gravid, eller så länge det gick innan magen vart ivägen ;)

Går oftast bra att sitta "fel" och även i djupa soffor, men som du skriver så får man det igen närman ställer sig.
Har svårt att ligga bekvämt. Vaknar med en känsla av att ha kramp i hela höft/bäcken . Har blivit väldigt stel och kan inte gå riktigt utan går snett. Ena benet funkar medans det andra är svagt och smärtar mkt mer. Smärtan sitter i den bakre fogarna, även fram men den stör inte så mkt när jag går.
 
Sv: Sitta framåtlutad

Jag har suttit med benen massor i kors och jag har ännu inte fått ont i fogarna. Så det har nog ingen direkt koppling... Har man redan ont i fogarna så lär man ju märka att det gör ont :idea:
 
Sv: Sitta framåtlutad

Sovställningar är hemskt, jag kan vakna flera ggr om natten och har testat å byta bäddmadrass till både tjockare och tunnare men inget vill hjälpa. Det är ju snart 4 månader sen han ploppa ut :(

Jag kan inte sitta i soffan utan att ha en kudde bakom ryggen. Har jag inte de gör de nästan så ont så jag börjar grina.
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 499
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 401
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp