Sista gången jag är gravid..

Kalaspinglan

Trådstartare
troligtvis. Och ändå går jag och gnäller och stånkar och stönar och tycker det är skitjobbigt. Egentligen är det ju ett helt fantastiskt tillstånd, där ett litet liv växer i min mage.
Jag har aldrig tänkt så tidigare.. att jag troligtvis inte kommer att vänta barn igen.

Ikväll ska jag lägga mig på soffan och njuuuuuuuuta av min graviditet.
 
Sv: Sista gången jag är gravid..

Jag led så fruktansvärt av mina graviditeter att jag steriliserat mig efter tre barn, fast jag egentligen vill ha fler. Inget fantastiskt eller underbart med det alls, bara en ren biologisk process jag var tvungen att genomlida. Jag ångrar naturligtvis inte mina barn, men fler är det inte värt för mig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 871
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 907
Senast: Bapelsin
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 043
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 830
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp