Sindarve Tulling

Trocadero_lover

Trådstartare
Någon som vet något om denna Fjordhäst? Det är en hingst vad jag vet... Någon som har någon info om honom? Det är min pålles farfar;)

Sv: Sindarve Tulling

Trocadero_lover skrev:
Någon som vet något om denna Fjordhäst? Det är en hingst vad jag vet... Någon som har någon info om honom? Det är min pålles farfar;)

Vilken sorts info är det du är ute efter då? :)

Sindarve Tulling var farbror till mitt sto. :)

Han finns med på bild i boken Fjordhästen - Ridning, körning, vård av Ingrid Skjøth. Gavs ut 1987 på ICA Bokförlag, Västerås. ISBN 91-534-1099-8. Bilden är på sida 38.

Ja, det bästa vore väl att höra med förlaget. Annars är det ju bara att gå in i en bokhandel och fråga. Vet ej om boken är i tryck fortfarande.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi Jag läser en bok just nu och känner igen en hel del från mitt eget liv. I boken finns ett gäng patientjournaler från huvudpersonens...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 561
Senast: Enya
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 421
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar