JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Han heter simlir som betyder kämpe eftersom det är just det han är, mot alla odds överlevde han och är idag lika pigg som alla andra fölen..
Hundhälsa
Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Gravid - 1år
Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Relationer
Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Har varit ute i naturen större delen av dagen. Först Halltorps hage och sen Beijers hamn med ett avbrott för att sova en timme emellan...
Catsu
3 minuter sedan
Svar: 832
Visningar: 26 678
Allmänt
Dina bästa tvätt tips!
Hemmet + @MiniLi
Ja så är det väl kanske, men jag tror vi diskuterade att det ju inte heller är så lätt att tvätta ur sur lukt i så låga...
FeatherCloud
18 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Hej jag har ett väldigt känsligt, explosivt sto, oerhört ädel och vacker, med tre mycket bra gångarter, framförallt skritten är...
Flinga83
16 minuter sedan
Svar: 44
Visningar: 3 434
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi har precis kommit hem från två dagars träningsläger för min gamla favorit tränare 😍
Oj oj oj vad nyttigt!
Jag har fått så många...
MattiZ
25 minuter sedan
Svar: 1 001
Visningar: 77 377
Grenar