simlångsdalen har en 120 km för alla!

K

Kesella

tänkte bara passa på att upplysa att SRF har beslutat att ha en 120km klass för alla, inte bara Young riders! Kolla på Distanslistan! Välkommna!vi har även två tuffa killar som ska utmana hästarna på 100 km och 80km, kom igen ge dem en match!!!

SAHF storsponsor 160 km!

glömde en grej! fick en samtal idag att SAHF vill sponsra med 5000 kr till vinnaren i 160 km på Simlångsritten! Äntligen kan någon få lite tilbaka av satsade pengar- det kostar att ligga på topp!!!

Sv: simlångsdalen har en 120 km för alla!

Dessutom - SAHF håller på att göra en film om arabhästen och om allt går som det ska kommer Benny och filmar från Simlångs 160 bana, så det är mycket på gång på Simlång!

Någon som har lust att skriva om det och skicka till tidningen Distansryttaren?
(Antingen Simlångsritten, SAHF:s film eller bägge delarna)...
PM:a mig om ni känner er manade - det vore ju kul att få med något om detta i nästa nummer.

Såg nu att ritten går på några av "våra" ordinarie ridvägar, kanske ska placera ut sig och kika lite på deltagarna :p Om det inte regnar eller är invasion av älglöss förståss.. :crazy:

Varför inte komma till simlångsgården och ställa upp som funktionär istället för att titta lite hemifrån? Vi behöver fler funktionärer så du är jätte välkommen /jessica

Hade gärna gjort det men det blev inte att vi tittade heller, hanns inte med tyvärr :(

Liknande trådar

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
67 095
Senast: Hemlig21
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 208
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Okej, vi tar det från början, hoppas ni orkar hänga med! Min häst är 7 år, fjording, vallack. Har tränats främst i distans men även...
Svar
6
· Visningar
2 353
Senast: Rebeckafalk
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka