Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla om du hittar nån duktig som kan svetsa rostfritt. Så är saken biff.Eller någon som har ett annat alternativ?
Lärare sagt än gjort misstänker jag.. Vet en duktig plåtslagare typ 5 mil bort, men han har ju aldrig tid..Kolla om du hittar nån duktig som kan svetsa rostfritt. Så är saken biff.
Plåtslagare är nog inte den du söker. Snarare en svetsare? Finns nån metallverkstad/industri i närheten?Lärare sagt än gjort misstänker jag.. Vet en duktig plåtslagare typ 5 mil bort, men han har ju aldrig tid..
Plåtslagare är nog inte den du söker. Snarare en svetsare? Finns nån metallverkstad/industri i närheten?
Min far jobbade som reparatör på en industri och hade kompetens att svetsa alla metaller. Väldigt händigt.
Bilverkstad/bilmekaniker? Min verkstad svetsade handtaget på vår gräsklippare när det hade gått av.....Lärare sagt än gjort misstänker jag.. Vet en duktig plåtslagare typ 5 mil bort, men han har ju aldrig tid..
Tack! En sån måste det ju vara!
Vad dyrt det var
Är inte med på hur en metallbit skulle hjälpa faktiskt.. det sitter en idag, men det hjälpte föga.Det behövs inte en metallindustri eller nån med svart bälte i svetsning för att fixa ett bakstycke till en diskhosil.
Det räcker med en random metallbit som passar, med ett hål förborrat för en skruv.
Det behöver inte vara jättevackert. De varelser som bor på den sidan silen har inget större utvecklat estetiksinne.
Finns det något återbruk/loppis för byggnadsmaterial där du bor? Det måste rivas ut äldre diskbänkar var och varannan dag.Eller någon som har ett annat alternativ?
Nä, tyvärr inte.Finns det något återbruk/loppis för byggnadsmaterial där du bor? Det måste rivas ut äldre diskbänkar var och varannan dag.
Är inte med på hur en metallbit skulle hjälpa faktiskt.. det sitter en idag, men det hjälpte föga.
Jag fattar inte hur du menar.Silen och metallbiten kläms ihop med hjälp av en skruv, och fästs på så sätt i rätt läge.
Om metallbiten hjälper föga är det för att den inte längre passar due to nötning av ho (vrid på metallbiten) eller metallbit (byt eller modifiera metallbit), alternativt att skruven inte längre gängar för att gängor (gänga om) eller skruv (byt skruv) har blivit för slitna.
Det är också möjligt att det inte funkar för att sil, skruv och metallbit används felaktigt,
men där är vi väl inte?
Foto på ho-hålet, skruv och bakstycke?
På vilket sätt fungerar inte metallbit, skruv och sil?Jag fattar inte hur du menar.
Visa bifogad fil 94919
Nej, den ligger löst på botten bara. Det går inte skruva åt den på något sätt.På vilket sätt fungerar inte metallbit, skruv och sil?
Går den att skruva fast i läge, men lossnar hela tiden?
Metallbiten ska snäppas fast i hålet, sen skruvar man dit silen.Nej, den ligger löst på botten bara. Det går inte skruva åt den på något sätt.
Nej, den ligger löst på botten bara. Det går inte skruva åt den på något sätt.
Silen och metallbiten kläms ihop med hjälp av en skruv, och fästs på så sätt i rätt läge.
Om metallbiten hjälper föga är det för att den inte längre passar due to nötning av ho (vrid på metallbiten) eller metallbit (byt eller modifiera metallbit), alternativt att skruven inte längre gängar för att gängor (gänga om) eller skruv (byt skruv) har blivit för slitna.