C

corona

Hur lägger jag till ett "avslut" som kommer upp efter alla mina inlägg, ex. om jag vill att alla mina inlägg skall avslutas med :

" / corona" ???
 
Sv: Signatur

Jo, visst fanns det det? Men det kanske inte finns längre... :crazy:
 
Sv: Signatur

Hur vet du namnet corona? Genom Et:s ridcenter? Jag hade henne på ett av deras ridläger. Härlig galopp!
 
Sv: Signatur

corona skrev:
Jo, visst fanns det det? Men det kanske inte finns längre... :crazy:

Signaturfunktionen är borttagen :cry:

Men man kan ju göra egna tangentfunktioner i Windows så man kan ju fixa en signatur den vägen ;)
 
Sv: Signatur

Dels är det namnet på en öl :d
men jag valde det faktiskt för att det är namnet på ett mkt vackert väderfenomen!! :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vi är på jakt efter ett gemensamt sparkonto med bra ränta. De flesta konton verkar vara gå att vara en person som har tillgång, vi vill...
2
Svar
20
· Visningar
1 398
Senast: Clabbe
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Wille
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp