Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tydligen samma tendens som du att överdriva ..Kristina Winberg, SD nyss i P1
"Det kommer att komma miljoner miljoner människor till utländska ambassader och söka asyl till Sverige."
Notera att den samlade världens befolkning uppgår till en etthundrafemtiodel av en miljon miljoner.
Kristina Winberg, SD nyss i P1
"Det kommer att komma miljoner miljoner människor till utländska ambassader och söka asyl till Sverige."
Notera att den samlade världens befolkning uppgår till en etthundrafemtiodel av en miljon miljoner.
Ah! Ännu ett briljant räkne-exempel från allas vår "det var bara ett räkne-exmpel"-Kristina.Kristina Winberg, SD
Ah! Ännu ett briljant räkne-exempel från allas vår "det var bara ett räkne-exmpel"-Kristina.
(Någon borde se till att den stackars människan pallrar sig iväg till komvux.)
Kristina Winberg, SD nyss i P1
Nu är det ju bara ett uttryck och det tillför inget till den politiska debatten att ta upp det här. Det blir bara löjligt och Sverigedemokraterna skrattar bara ändå.
Kanske är det humor på ett plan men jag vet inte.
Precis, eller att någon ger henne rådet att inte använda tal större än antalet fingrar.
Jag har inte hört uttrycket och tycker att politiker ska vara ganska noggranna med siffror.
För mig visar det bara att man har noll koll på den värld man lever i och inte heller är särskilt intresserad av den.