Sidor att sälja sina alster

stjarnhimmel

Trådstartare
Vänder mig till er som gillar att skapa mönster till tex kläder/textil/tavlor.. Känner ni till sidor där man kan sälja saker?
Jag funderar på en sida som heter Threadless där man kan ladda upp tex mönster och sen säljer, trycker, och skickar de ut varorna. Fördelen då är att man själv inte inte behöver ha tex massa kartonger med tröjor hemma.
Känner någon till om det finns liknande sidor i Sverige då ovanstående är amerikansk?

Jag har ritat en del mönster bla med fjärilar och mkt färger som jag skulle vilja trycka upp som kläder/ tavlor/sängkläder etc. Jag tror alltså inte att jag ska tjäna massa pengar utan det vore roligt att få ut dem. Jag gör ju ändå en stor del av jobbet om jag gör det för eget bruk först.
 
Etsy är nog det enda jag kommer på men då är det ju mer färdiga/digitala produkter. Men typ mönster går ju att sälja där.
Spoonflower trycker tyg med egna motiv. @Lii har ju tryckt eget tyg.
Att skapa filer för vinylskrivare/cameo hade kanske också vart nått? Jag vet inte hur det funkar men vet att det är populärt att göra egna vinyltryck :)
 
Skrämmer liv i en gammal tråd för att fråga om det är någon som har erfarenhet av att sälja saker på Etsy? :)
 
Jag har funderat på att testa att sälja via Etsy i år. Kan uppdatera här om hur det blev, eller om jag gjorde egen sida/valde ett annat alternativ.

Gärna! Jag har en kollega som jag vet säljer symönster på Etsy, jag ska kolla med henom i morgon på jobbet. Jag kan dela med mig av infon här om du är intresserad? :)
 

Liknande trådar

Äldre I januari är det dags att formellt flytta in till killen (egentligen har jag mer eller mindre "bott" där sedan en tid tillbaka och...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
38 885
Senast: Nethril
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 840
Senast: Varmblod90
·
Ridning ok, har en fråga. Mamma sköter om hästen hemma i sverige åt mig och hon blev tipsad att använda stångbett, eller hackamore med bett...
Svar
13
· Visningar
2 784
Senast: Badger
·
C
Avel Hittade en bloggartikel på travnet.se författad av Anders Lindqvist där han hävdar att flera med han är övertygade om att avkommor som...
2
Svar
27
· Visningar
3 502
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp