Sida eller något där man kan se föl efter knapstrupper hingsten Ecuador?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare OthiliaH
  • Startdatum Startdatum
O

OthiliaH

Någon som har bilder eller vet någon sida där man kan se bilder på föl efter knapstrupper hingsten Ecuador?:laugh:

Sv: Sida eller något där man kan se föl efter knapstrupper hingsten Ecuador?

Antar att du menar Ecuador Skrödstrup? Om du går in på danska knabstrupperföreningens hemsida och sedan klickar på årets föl så kan du välja årtal där och sedan får du leta/scrolla. Men jag vet att det finns flera fölungar där, eftersom jag har haft en hel del span på den hingsten....

Det är lite kul att alla uppfödare kan skicka in foton på sina små tycker jag som för övrigt ofta kikar på fölsidorna för att kunna få lite mer uppfattning än bara se hingsten.

Gira

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 852
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka