Sicken julklapp!

Lilljessicah

Trådstartare
Jag var extra generös med julklappar till mig själv i år.

P1010042.jpg

P1010025.jpg

P1010011.jpg

P1010024.jpg

Välkommen hem efterlängtade valp! :love:

Sv: Sicken julklapp!

Nääämen! :love:
Jag har också planerat en sådan sort av julklapp, fast den föds nog inte förrän i jan-feb så det blir en sen en :D. Vad är det för ras på din? Jättesöt!

Är det Gimmie som är mamman?

Japp:)

En boxervalp :D. Hittade uppfödaren här på Buke och träffade föräldrarna, blev helt såld! längtar som en idiot.

Gud va kul, lycka till!

Grattis! Vilken sötnos! :)

Åhhh! :love::love: Grattis! :bump: Antar att du är hellycklig just nu?

Tack!

Lillen här hemma ser ut som han aldrig gjort annat än att bo här, han tar allting med en klackspark och möter världen med en nyfiken, orädd attityd.:D

men guuuud så :love:

du vet väl att det är förbjudet att lägga ut sådana där bilder :mad: :p

lycka till med gulingen!!!

Nämen sluta! Fy hundringen vilken gudomlig sötnos!!!!:love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Lycka till!

/Syrsa

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 115
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka